תשובות לשאלות נפוצות (FAQ)

  • פתיחת חשבון
  • API
  • תמיכה טכנית
  • כרטיסים נטענים
  • המרות
  • תשלומים
  • תשלומים יוצאים
  • חשבון מט"ח עסקי בחו"ל

פתיחת חשבון

האם Moneynet רשומה תחת התקנה להגנת הנתונים (DPA)?

אכן, Moneynet רשומה תחת תקנת הגנת הנתונים (Data Protection Act) ומייחסת חשיבות רבה לנושא הגנת המידע. בנוסף לכך, אנו מקפידים לצמצם את שמירת המידע בשרתינו למינימום ההכרחי כדי לבצע עסקאות עבורך.

האם אני מחוייב לפתוח חשבון בMoneynet בשביל להשתמש בשירותים שלכם?

פתיחת חשבון נדרשת מכיון שכל החשבונות ב-Moneynet נתונים לפיקוח של חוק הלבנות ההון (תקנות AML) ואנו מחוייבים לציות לתקנות אלו.

מדוע אני נדרש לספק לכם מסמכי הזדהות?

החברת פועלת תחת רגולציה מחמירה ישראלית ובינ"ל וככזו, אנו מחוייבים לדרוש מסמכים ספציפיים בכדי לעמוד בתקנות, שדורשים מאיתנו החוק והבנקים. אותם תקנות הם אלו שמאפשרות לנו לדאוג לבטחון המידע שלך

קיבלתי דחייה בניסיון לפתוח חשבון אצלכם, האם אוכל לקבל מידע נוסף על הגורמים לכך?

לצערנו החוק אינו מאפשר לנו לספק את הסיבה לדחייה או לספק מידע נוסף על ההחלטות שנעשו בנוגע לסירוב לפתיחת החשבון.

API

היכן ניתן למצוא את מסמכי ה API ?

צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת לקבל את המסמכים הנדרשים לטובת אינטגרציה ו API

באיזה API ניתן להשתמש ?

ניתן להשתמש ב XML לטובת תשלומים במקבץ או ב RESTFUL API לביצוע אינטגרציה מלאה של המערכת

האם Moneynet מאפשרת התממשקות באמצעות API לשירותים שלה?

אכן. Moneynet מאפשרת 2 סוגים של API. הראשון מבוסס XML עבור פתרונות תשלום במקבצים, והשני מבוסס RESTful API, להתממשקות לכל פיצ'ר אפשרי של המערכת המורכבת שלנו.

איך אפשר לקבל API KEY ?

ראשית, צרו קשר אתנו ואנחנו נייצר עבורכם סביבת מבחן לAPI KEY. לאחר מכן נספק לכם את ה API KEY

תמיכה טכנית

איך ניתן לשחזר סיסמה?

יש להכניס את האימייל אתו נרשמתם ולבחור "שכחתי סיסמה" על מנת לאחזר את הסיסמה. חשוב שהסיסמה תכיל לפחות 8 תוים.

איך ניתן לשנות מספר טלפון או כתובת מייל?

על מנת לשנות את פרטי ההתקשרות שלך יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות ולהעביר את הבקשה בכתב. הצוות שלנו יסייע בבקשה בהקדם האפשרי

אילו דפדפנים נתמכים ע"י מנינט?

אנחנו ממליצים להשתמש בדפדפן chrome במידת האפשר. אנחנו תומכים גם ב:

  • Internet Explorer 8.0 and later
  • Chrome Latest version
  • Firefox Latest version
  • Edge 2 most recent latest versions
  • Safari 2 most recent latest versions
  • Opera, latest version
  • IE 11, 10, 9
  • IE Mobile 11
  • iOS 2 most recent latest versions
  • Marshmallow (6.0)
  • Lollipop (5.1, 5.0)
  • KitKat (4.4)
  • Android Nougat (7.0)
Our supported mobile browsers:
  • Android, latest version
  • Mobile Safari, latest version

כרטיסים נטענים

איך ניתן להנפיק כרטיס נטען?

יש להכנס לחשבון ולבחור בתפריט "כרטיסים נטענים" --> "הפק כרטיס".

מה הסכום הראשוני אותו ניתן לטעון בכרטיס?

בפעם הראשונה ניתן לטעון עד 100 דולר. כדי להגדיל את הסכום יש להשלים מסמכי "הכר את הלקוח"

איך ניתן לשדרג את הכרטיס?

לאחר העלאת המסמכים אפשר לטעון 80,000 דולר בשנה.

תוך כמה זמן אקבל את הכרטיס?

ניתן לבחור בשיטת שילוח מהיר והכרטיס יגיע אליך תוך ימים ספורים.

המרות

איך מבצעים המרת מטבע?

לאחר כניסה לחשבון יש לבחור בתפריט "המרות". כעת אפשר לבחור אם ברצונך לקנות או למכור, לבחור את הסכום המדויק והמטבע הרצוי. שער ההמרה יופיע בחשבון תוך כמה שניות וניתן לאשר את הפעולה.

איך נקבע שער ההמרה של מנינט?

השער שלנו מבוסס על מקורות גלובליים. המשמעות היא שהמידע מתעדכן באופן שוטף ומשתנה בין השווקים. אנחנו מתגאים ביכולת שלנו להציע ללקוחותינו שערי המרה אטרקטיביים במיוחד.

תשלומים

כמה זמן לוקח לקבל תשלום?

העברות בינלאומיות (SWIFT) לרב מתקבלות בתוך 3 ימי עסקים. העברות בתוך אירופה לרב מתקבלות בתוך יום אחד.

אני מצפה לקבל תשלום לחשבון אך הוא טרם הגיע. מה לעשות?

במקרה זה, שלחו לצוות התמיכה שלנו אישור העברה ואנחנו נבדוק אם הפרטים נכונים. במקרה הצורך נציע לצד השולח לבצע חקירה (TRACE)

האם יהיו עמלות בנק נוספות בפעולה?

כתלות במדיניות הבנק השולח, יכולות להיות עמלות נוספות אותם גובה הבbק שלך.

האם אוכל לקבל תשלומים מאנשים פרטיים ובעלי עסקים?

באופן עקרוני, Moneynet מאפשרת קבלת תשלומים מעסקים (B2B) ומנותני שירותי העברות כספים אחרים. אך בהתאם לסוג העסק שלך, יתכן ולא תוכל לקבל תשלום מאנשים פרטיים. למידע נוסף בנושא צרו קשר עם צוות המכירות שלנו.

כיצד הכספים מועברים לחשבון שלי?

כדי להעביר כספים לחשבון Moneynet, אתם צריכים שיהיה לכם חשבון עסקי מקומי בחו"ל, שאנו פותחים עבורכם. (תוכלו למצוא מידע נוסף בנושא תחת הכותרת חשבון עסקי מקומי בחו"ל בדף זה).

תשלומים יוצאים

בתוך כמה זמן העברה שאבצע תתקבל?

זמני ההעברה תלויים בשעות הפעילות של הבנק המקומי ולכן התשובה תלויה במיקום אליו נשלח הכסף. העברות לארה"ב ומערב אירופה לרב יושלמו עד שני ימי עסקים.

האם יש מגבלות לסכום ההעברה?

ברב המטבעות אין מגבלות לסכום ההעברה וניתן לשלוח ולקבל כל סכום ככל שאופי ההעברה תואם למדיניות שלנו.

באילו מדינות ניתן לבצע העברה מקומית?

Moneynet supports local payments in multiple countries.

  • Brazil (BRL)
  • Canada (CAD)
  • Czechia (CZK)
  • Denmark (DKK)
  • Hong Kong (HKD)
  • Hungary (HUF)
  • India (INR)
  • Indonesia (IDR)
  • Israel (ILS)
  • Japan (JPY)
  • Malaysia (MYR)
  • Mexico (MXN)
  • New Zealand (NZD)
  • Nigeria (NGN)
  • Norway (NOK)
  • Philippines (PHP)
  • Poland (PLN)
  • Romania (RON)
  • Russian Federation (RUB)
  • Singapore (SGD)
  • Sweden (SEK)
  • Switzerland (CHF)
  • Thailand (THB)
  • Turkey (TRY)
  • United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland (GBP)
  • United States of America (USD)
  • Vietnam (VND).

Furthermore, Moneynet supports EUR SEPA transfers to

  • Austria
  • Belgium
  • Bulgaria
  • Cyprus
  • Croatia
  • Czech Republic
  • Denmark
  • Estonia
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Greece
  • Hungary
  • Republic of Ireland
  • Italy
  • Latvia
  • Lithuania
  • Luxembourg
  • Malta
  • Netherlands
  • Poland
  • Portugal
  • Romania
  • Slovenia
  • Slovakia
  • Spain and Sweden
  • the 3 EEA countries of Norway, Liechtenstein, Iceland.
  • as well as Switzerland, Monaco and Britain.

האם קיימות עמלות או הוצאות נסתרות אחרות?

לא, אין עמלות נסתרות והכל שקוף וגלוי. השקיפות הינה אחד הערכים ששמנו לעצמנו בראש סדר העדיפויות. אנו גובים רק עמלה ידועה מראש על העברות הכספים שלך.

Can I make Instant SEPA transfers?

Yes, our new Instant SEPA service enables businesses with more than 100 monthly transactions to process SEPA payments within minutes. To receive further information about this please contact our support team.

Do rates vary depending on the transfer amount?

Yes, the fees will vary depending on the amount.

What happens if the funds dont reach their destination?

First, you can request the Mt103/Swift confirmation from our support team. Your client will then go to his bank where he should be able to trace the funds. If this has not been helpful, we can process a tracer investigation with the bank to locate the funds.

If I processed a transfer with incorrect details, can I amend it?

If this happens, we can try to cancel the transaction. If the transaction has already been completed, we can send an amendment to the bank. Please note that this process will be done by the bank, and sometimes the money is already on its way back to us and the amendment cannot be placed.

Can I recall a payment?

Recalls will only be successful if the beneficiary will agree to the recall. If we request it but the beneficiary doesn’t agree, the recall procedure will fail.

האם ניתן לבצע תשלומים לאנשים פרטיים ולחברות?

כן, באפשרותכם לבצע תשלומים לאנשים פרטיים וכן לחברות.

What payment / beneficiary details do I need to be able to send funds?

This depends on the country to which you are sending. In:

  • Europe - IBAN and SWIFT
  • Canada - account number, SWIFT and Transit code
  • Australia - account number, SWIFT or BSB code
  • New Zealand - account number, 6 digit bank code and SWIFT
  • USA - account number, ABA routing number or SWIFT
  • UK - account number and sort code or SWIFT and IBAN
  • India - account number, SWIFT and IFSC number, reason for transfer
  • China - account number, SWIFT
  • Mexico - account number, (Clabe no). and SWIFT

How can I process an internal transfer?

Press on “Add new recipient” and fill in the recipient User ID (six digit number) and the recipient email for their Moneynet account. Continue by selecting the recipient. If you want to transfer to another Moneynet account holder, make sure the letters [INT] are located before the recipient's name. Go to “Pay-out “and then select “Transfer to a Moneynet Wallet”, if you wish to transfer to another Moneynet account. Once the transfer has been completed, it will be processed by us within the hour.

How can I cancel a transaction?

Go to Reports-Pay-out and press on the transaction you wish to cancel. If this transfer is still in status "committed" (which means it has not been processed yet), you will have the option to cancel the transfer. If you are unable to cancel the payment from your end, you may also contact our support team. Please note that transactions can be cancelled only if they have yet to be completed.

When I enter my account, I can only see EUR currency, how can I add a new currency?

As soon as you transfer funds on a different currency or process a conversion, the new currency will automatically be opened on your account.

I made a mistake when adding bank account details. How can I edit the details?

In order to edit a recipient's bank details go to "Settings" and then "Recipients"- choose the recipient you wish to update and click on "Edit recipient". You will also have the option to "Delete recipient", in case you will no longer use this bank account data. If your recipient has more than one bank account, you can click on "Add Bank" and you will be able to send funds to the same receiver using their different bank accounts. In case the bank account of the recipient has changed, you can press "Edit bank account" to update the data.

My funds are being held, what is the reason?

Our risk team works to mitigate any suspicious activity. We do this not only for our safety but for our customers' safety as well. Once a transfer is under review, we will evaluate the case and resolve it as quickly as possible. For reference, here are some examples of suspicious activity that may flag our risk team:

  • Abnormal Processing Activity
  • Abnormal Transaction Amount
  • Dramatic or Unexpected Increase in Volume
  • Mismatched Information on the transfer

Why can not I add the IBAN to my recipient list?

This can be because:

  • The recipient country and the IBAN country mismatch
  • The IBAN is incorrect
  • The recipient country does not require an IBAN

חשבון מט"ח עסקי בחו"ל

מהו חשבון מט"ח עסקי בחו"ל?

אחד היתרונות הגדולים שMoneynet מספקת לך הוא חשבון מט"ח עסקי בחו"ל. החשבון מספק לך מספר זהב (IBAN) להעברות, כך שתוכל לשלם במטבע מקומי (של המוטב אליו אתה מעביר את הכסף) ולחסוך עמלות המרה יקרות של העברות בינלאומיות. אנו מציעים מגוון רחב של חשבונות במדינות ומטבעות שונים.

כמה זמן נדרש לפתיחת חשבון מט"ח עסקי בחו"ל?

פתיחת החשבון בחו"ל לוקחת בין 1-2 שבועות, והיא תלויה בסוג השירות.

How much will it cost to open a local currency account?

The price varies depending on your type of business. For further information contact our support team.

האם דרוש לי חשבון מט"ח עסקי בחו"ל כדי להכניס כספים לחשבון Moneynet שלי?

כן, אנו דורשים חשבון כזה כדי למקסם את ההטבות בעלויות ההעברות שלך.

If I have a local currency account in EUR, can I upload USD?

No, you can only receive the currency of the local currency account. However, do not hesitate to contact our support team, and we will check for a USD solution.

What name will I see when processing a payout?

Depending on which local currency account you've opened, you might be able to choose the option to send a payout from this account and in that case, your company name will appear as the sender. Depending on the transfer, this option might not be available. For example, if you have a SEPA account and you are sending a Swift payment, the pay-out will be done from your Moneynet account and the name that will appear is Moneynet.